دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 09:24
جانباز 70 درصد دفاع مقدس:

دانشجویان با ارتقای مرتبه‌ علمی خود ضامن آینده کشور باشند

جانباز 70 درصد دفاع مقدس گفت: دانشجویان و جوانان ما با ارتقای مرتبه‌ علمی خود می‌توانند موجب ارتقای کشور  و ضامن آینده کشور باشند.
کد خبر : 327675
IMG_20181121_001849_103.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، جانباز سرافراز تخریب‌چی سیدجلال روغنی صبح امروز به مناسبت هفته بسیج و ادای احترام به ساحت مقدس دو شهید خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بر سر مزار این دو شهید والامقام حضور یافت.


هشت سال دفاع مقدس اگرچه صدمات زیادی به کشورمان وارد کرد، اما قهرمانانی را به جامعه معرفی کرد که هریک نمادی از شجاعت، ایثار، مردانگی و ازخودگذشتگی هستند که توانستند از این آزمون‌ها سربلند و پیروز خارج شوند.


سیدجلال روغنی متولد 28 آبان 1344، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس است. روغنی با حضور در کنار بارگاه دو شهید خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر گفت:  جوانان دانشجو باید قدر جانفشانی‌ها و رشادت‌های این شهدا را بدانند و با ادامه‌دادن راه این عزیزان بر اعتبار کشورمان بیفزایند.


 وی با تأکید بر این نکته که بحث‌های علمی می‌تواند جایگاه بهتری را در دنیا برای کشور ما ایجاد کند، گفت: جوانان ما با ارتقای مرتبه‌های علمی خود می‌توانند موجب ارتقای کشور  و ضامن آینده کشور باشند و در نتیجه راه شهدا در این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.


جانباز روغنی، محکم‌شدن پایه‌های انقلاب و رسیدن به آرمان‌هایش را خوب درس خواندن جوانان در دانشگاه‌ها دانست و از آنها خواست با دوربودن از حاشیه‌ها در کسب علم توأم با اخلاق تلاش کنند تا انقلاب اسلامی به اهداف و  آرمان‌های بزرگش در دنیا  برسد.


 جانباز سرافراز دفاع مقدس، حضور شهدا را در فضاهای آموزشی بسیار زیبا و تأثیرگذار توصیف کرد و گفت:  شهدا همیشه در قلب مردم هستند و با ادای احترام دانشجویان، استادان و کارکنان به این شهدا، یاد و خاطره دفاع مقدس زنده نگه‌داشته می‌شود و این انگیزه‌ای می‌شود برای ادامه راه این عزیزان که خونشان پایمال نشود.


وی با اشاره به اینکه دشمن با فشارهای زیاد و محاصره اقتصادی و بستن راه فروش نفت می‌خواهد مردم ما را ناامید و ناراحت کند، گفت: مردم بدانند با مقاومت در برابر این فشارها، آینده روشنی را برای کشور رقم خواهند زد.


به گزارش آنا، سیدجلال روغنی در دوران دفاع مقدس در عملیات‌ مختلفی همچون والفجر 4 حضوری فعال داشت و در سال 62 در سن 17 سالگی در عملیات پاک‌سازی یکی از میدان‌های مین اطراف دارخوین بر اثر انفجار مین از ناحیه مچ دو دست، دو چشم و پای چپ به فیض جانبازی نائل آمد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته